MY BANNER COMUNITY

CERITERA WARNA WARNI KEHIDUPAN KakiBLOGGER Photobucket

MY TABUNG KAHWIN

01 April 2011

Kerja itu amal

Hoho.Hoooooolick!
Semalam baru dapat kerja yang OK sangat menelan air liur melihatnya.Haha bukan sebab teruja tapi lebih pada sebab terkilas di hati mampu ke nak siapkan semua task tu dalam masa 3 hari.Teguk air liur lagi bila Ang cakap.
                “Kalau siap dalam 3 hari lagi bagus”
Erk!Tercekik tulang dinosor..
Sebelum balik terserempak dengan kak Madihah.Seyes terkejut jugak dari Ampang dia drive dengan perut boyot*bukan sebab dia XXL tapi sebab dia mengandung OK!hehe.Tiba-tiba terfikir satu idea,baik Era duduk rumah parent je la.Jimat yang amat!!Ampang tu dah dekat dah dengan kampung Era.Haha.Sengal je kan.OK tak kelakar!Dah babai lubiu korang.

p/s:Entry saya memang selalu merapu.Harap maaf.Sekian.
p/s lagi:Hari esok nak buat bla..bla…dan mesti dapat siap..bla…bla… :}.



signature

2 comments:

**PriNciPLe_AmZy** said...

Sabar mun....
dapat keje sana, moh ler duk bersama2..hehehe (^^

Munera Mustafa said...

jum ecah...bosan kesorangan tiada berteman~~

p/s:xberi-kari betul saya ni.Aish~~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...